Termeni și condiții

Condiții de livrare și plată

Comenzile vor fi onorate în cel mai scurt timp posibil. Produsele se livrează în limita stocului disponibil. Situația stocului de pe site nu este în timp real, astfel încât în anumite situații se poate întâmpla ca stocul la anumite produse din comandă să se fi epuizat. În astfel de cazuri clientul va fi notificat prin e-mail sau telefon și i se va cere fie să renunțe la acel produs, fie să aleagă un alt produs. Comanda se considera acceptata în momentul în care este confirmata prin e-mail sau telefon.

În situația în care se refuza preluarea unui colet  deja expediat și nu suntem notificați de renunțarea la comanda în timp util (de regula pana la orele 15.00 în ziua comenzii), datorita costurilor de expediere și returnare pe care trebuie sa le suporte firma noastră, pentru comenzile ulterioare vom fi nevoiți sa va consideram client neeligibil, caz în care va trebui sa achitați în avans în cont sau cu card (înainte de livrare) produsele. În acest caz nu veți mai putea comanda cu plata la livrare-ramburs cash.

În cazul în care exista date eronate în completarea adresei sau a telefonului, și acestea nu sunt corectate în decurs de 48 ore, este posibila anularea comenzii din oficiu, nefiind întrunite datele minime necesare pentru livrare. 

Important! Prețurile afișate pe site includ TVA. Promoțiile sunt valabile, în limita stocului disponibil, pana la epuizare, pana la sfârșitul anului în  curs.

Prețul derizoriu și alte erori de afișare

Vânzătorul face eforturi de a afișa cat mai corect și complet preturile, stocurile și caracteristicile bunurilor prezentate pe Site. Cu toate acestea, în anumite situații excepționale, din motive tehnice, preturile și/sau caracteristicile afișate pot fi eronate. Vânzătorul își rezerva dreptul de a anula orice Comanda care conține Bunuri cu preț derizoriu, care au caracteristici eronate și/sau care nu sunt în stoc. Vânzătorul se obliga sa anunțe Cumpărătorul asupra erorii în cel mai scurt timp posibil de la constatarea acesteia.

Transportul

Coletele vor fi transportate și livrate de către GLS România / Urgent Cargus / Fan Courier 
Livrarea se face oriunde în tara, în cel puțin 2 zile lucrătoare, în intervalul orar 10-17, de luni pana vineri, iar coletul vi se va înmâna personal.

În cazul în care nu sunteți disponibil(a) în acest interval orar, va rugam sa specificați o alta adresa (de exemplu, adresa de la serviciu).

În ziua în care coletul este expediat veți primi un email pentru a va anunța despre acest lucru.

Reclamațiile privind integritatea comenzii se fac la curier în momentul livrării !

Dacă valoarea produselor comandate este de cel mult 499 lei, taxa de transport precum și taxa ramburs vor fi plătite în totalitate de către cumpărător. În majoritatea cazurilor, costul total pentru transport este astfel 15 lei.
Dacă valoarea produselor comandate este de la 500 lei (inclusiv) în sus, transportul este GRATUIT.

Notă: valoarea transportului va fi afișata și în momentul efectuării comenzii. Atenție! Aceasta poate să varieze în funcție de greutatea totală a coletului și valoarea totala a comenzii.

Atenție: Înainte de a primi coletul verificați dacă ambalajul nu este deteriorat, dacă nu a fost deschis sau dacă greutatea acestuia corespunde cu informațiile de pe scrisoarea de transport. 
Dacă aveți dubii și credeți că au apărut situații de abuz sau furt, țineți minte ca la primire, în prezența persoanei care a făcut livrarea, să scrieți un raport relevant. În acest mod vom putea stabili cine este vinovat.

Plata

Plata în sistem ramburs (numerar la livrare)

Contravaloarea coletului se va achita în sistem ramburs agentului firmei de curierat care vă înmânează pachetul.

Plata anticipată

Contravaloarea coletului se poate achita cu cardul sau transfer bancar

Garanție

Garanția se acordă conform prevederilor legale în vigoare. Termenul de garanție decurge de la data emiterii facturii. Cumpărătorului i se garantează că în cazul defectării în condiții normale de utilizare, pe durata perioadei de garanție, produsul va fi reparat gratuit sau va fi înlocuit fără costuri de livrare.

Următoarele situații duc la scoaterea produselor din garanție: intervenții sau reparații executate de persoane neautorizate; nerespectarea de către cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere primite o dată cu produsul. În cazul efectuării unei reclamații în perioada de garanție, cumpărătorul are obligația de a prezenta certificatul de garanție și factura fiscală, în original, eliberate la data cumpărării produsului.

Dreptul de returnare

Conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014 produsele achiziționate se pot returna în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

În cazul în care nu se returnează și ambalajul original, se va percepe o penalizare de 10% din valoarea plătită. Sunteți direct răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizării lui într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor. 
În cazul în care constatăm că produsul are o valoare diminuată prin utilizare, lipsa ambalaj și etichete putem decide să returnăm parțial valoarea produselor și ne rezervam dreptul de a refuza produsele cu urme evidente de uzura.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Dac magazinul on-line nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului în cel mult 14 de zile de la data returnării.

Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului bun.

Pentru a vă exercita dreptul de anulare trebuie să ne anunțați (0725612817 sau mail la contact@smart-computers.ro). Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract utilizând o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail).

Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecințele retragerii

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră,  in 14 zile calendaristice de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind plata într-un cont indicat de Dvs., cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare.

Expediați bunurile, fără întârzieri nejustificate și în orice caz în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea la adresa:

Smart-Computers
B-dul G.I.Dragalina Nr.23 Ap.16
300162 Timisoara
România

Protecția datelor personale

Pentru mai multe detalii, click aici

Scopul colectării și prelucrării datelor este onorarea comenzilor dumneavoastră. Aceste date nu vor fi date spre publicare și nici unor terțe persoane.
Dumneavoastră nu veți primi mesaje publicitare sau mesaje informative generale prin poşta electronică decât după ce vă dați acceptul în acest sens. Excepție fac mesajele prin care vă notificăm asupra comenzilor dumneavoastră (confirmări ş.a.).

Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil și să modificați aceste date în contul dumneavoastră de utilizator de pe acest site.